Hoe verpak ik het retour te sturen artikel?
Heeft u een verkeerd artikel besteld dat niet geschikt is voor uw model, of wilt u de bestelling annuleren dan kunt u deze ruilen of laten crediteren.
De verzendkosten zijn voor eigen rekening, mocht het door een fout op onze website komen of doordat u foutief geïnformeerd bent door ons dan zullen wij deze kosten uiteraard voor u vergoeden.
Mochten wij dit op een andere manier ontvangen dan kunnen daar kosten aan verbonden zijn of kunnen wij het artikel niet retour nemen.
De consument draagt het risico voor een retourzending.
Wij adviseren daarom om het verzendbewijs goed te bewaren, zodat u het pakket kunt volgen en een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.

Wat als het product beschadigd of vies wordt geretourneerd?
Mochten de producten beschadigd of gebruikt zijn, dan kunnen wij deze niet retour nemen en blijft u wettelijk eigenaar van het product. U kunt dit voorkomen indien u de producten uitsluitend test zoals u dat in een winkel zou doen, en ongebruikt en in de originele verpakking retourneert. Mocht u een gebruikt of beschadigd artikel toch op sturen dan zijn eventuele retour kosten voor eigen rekening en dit dient vooraf betaald te worden.

Wanneer kan ik reactie verwachten?
Wij streven er naar om onze retouren binnen 7 dagen na ontvangst te verwerken.